1. Home
  2. E-mail instellingen
  3. E-mailadres aanmaken in Direct Admin

E-mailadres aanmaken in Direct Admin

Uitlegvideo: (Extra) e-mailadres aanmaken in Direct Admin

Wil je een (extra) e-mailadres aanmaken in Direct Admin en weet je niet hoe je dit het beste kan doen? Bekijk dan onderstaande video en volg de stappen.

Stap 1: Ga naar je persoonlijke Direct Admin omgeving

Ga naar jouwdomeinnaam.nl:2222. (Hier vul je jouw eigen domeinnaam in, in ons geval is dat mooionline.com)

In het volgende scherm kan je inloggen met de gegevens die wij je hebben toegestuurd met de oplever e-mail.

Vervolgens kom je terecht in onderstaand scherm.

Stap 2: Voeg het e-mailadres toe

Klik op E-Mail Accounts onder het kopje E-Mail Management.

Vervolgens zie je linksboven in beeld staan: Create mail account. Hier klik je op.

Je vult bij Username het e-mailadres voor het @ in. Hieronder is dit voorbeeld.

Vervolgens vul je bij Enter Password en Re-Enter Password hetzelfde wachtwoord in. Dit is een wachtwoord naar keuze.

Bij Email Quota (Meg) vul je 500 in. Send Limit laat je leeg.

Klik nu op Create.

Je nieuwe e-mailadres is nu aangemaakt. Schrijf de gegevens op of maak er een screenshot van. Deze heb je nog nodig bij het instellen van de e-mail. 

Klik daarna linksboven op Home om weer terug te gaan naar het beginscherm.

Updated on september 8, 2021

Heeft dit je geholpen?

Related Articles

Need Support?
Can't find the answer you're looking for? Don't worry we're here to help!
CONTACT SUPPORT

Geef een reactie