Klachtenprocedure

Wij vinden goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang.

Mooi Online streeft er naar relaties altijd goed en snel van dienst te kunnen zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening soms niet helemaal naar wens verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.

Wij streven er naar de klacht op een zo goed mogelijke manier af te handelen. Daarnaast is je klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Hoe kun je een klacht melden?

Er zijn verschillende manieren om ons te laten weten dat je niet tevreden bent. Je kunt:

  • Contact opnemen met ons telefonisch, schriftelijk of per mail.
  • Schriftelijk indienen bij Mooi Online
    Hazenweg 2, 7556 BM Hengelo
  • Per mail: naar info@mooionline.nl
  • Telefonisch contact: 074 – 711 0324
  • Vanaf 15 februari 2016 is het in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.